Daca aveti întrebări, sugestii sau comentarii va rugam sa le trimiteti prin e-mail pe adresa: contact@indigo-nails.ro
Toate e-mailurile vor primi răspuns în termen de maxim 2-3 zile lucrătoare.
Datele noastre de contact :
Indigo Nails Lab Romania
SC Aquarelle Beauty SRL
C.U.I. 32009563
Reg. Com. J13/1629/15.07.2013
IBAN: RO05RNCB0296135577860001
Str Dorobantilor Nr. 74
900566 Constanta
Romania
Telefon: +40 0733269500
E-mail : contact@indigo-nails.ro
indigonailsromania@gmail.com
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului.
In situatia mentionata mai sus, clientii pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate dupa cum urmeaza:
Produsele cosmetic cu eticheta originala, cu toate accesoriile aferente, fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, sa fie sigilate.Aparatura cu eticheta originala, cu toate accesoriile aferente, cu certificatul de garantie, in original, fara urme vizibile de deteriorare, fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele, fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/ electrice.
Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).
Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, "se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului.” Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.
SC Aquarelle Beauty SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea informarii de retur, printr-o declarație neechivocă, prin orice metodă dorește clientul: email, poștă, verbal etc.
Rambursarea poate fi intarziata pana cand coletul retur este receptionat de catre indigo-nails.ro sau pana la receptionarea unei confirmari de expediere a coletului catreindigo-nails.ro, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.
Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie să indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.
Expedierea are loc mereu in cel mai scurt timp posibil. Livrarea se face prin curierat cu plata in avans sau ramburs. Daca marfa nu se afla pe stoc in momentul comenzii, ne dam silinta sa fie livrata cat mai rapid.
Comanda minima este în valoarea de 100 lei.
Costurile legate de transport revin cumparatorului. La comenzi de peste 500 lei, nu se percep taxe de livrare. Plata se face in sistem ramburs.
Livrarile se efectueaza prin serviciul de curierat rapid FAN COURIER .
Cheltuielile de tansport incep de la 19 RON*.
Livrarea produselor va fi efectuata prin curierat rapid. Costul transportului se adauga automat la comanda ta.
Livrarea coletelor se face in 24-48 de ore (zile lucratoare), din momentul in care sunteti contactati pentru confirmarea comenzii plasate pe www.indigo-nails.ro.
Pentru livrarea comenzii prin curierat rapid, taxa de transport este de:
19 RON pentru comenzi intre 100 - 500 RON
Pentru comenzi mai mari de 500 RON, transportul este gratuit.
Comanda minima este de 100 RON
* Costul transportului poate creste in cazul expedierii coletului in zone care nu se afla in aria de acoperire a FAN COURIER. Costul final al transportului va va fi comunicat de un reprezentant indigo-nails.ro in momentul in care veti fi contactat pentru confirmarea comenzii. Totodata, se poate opta pentru livrarea coletului la sediul FAN COURIER cel mai apropiat de dumnavoastra, urmand sa il ridicati personal in momentul in care va ajunge la destinatie. In acest caz, costul final al transportului va ramane de 19 RON pentru comenzile cu valoarea cuprinsa intre 100 RON si 500 RON.
Vă sfătuim să grupati produsele alese într-o singură comandă, pentru a nu plati taxele de transport pentru fiecare comanda in parte.
Contravaloarea comenzii se va achita la primirea produsului, catre agentul firmei de curierat. Veti primi o chitanta pentru sumele achitate.
Exista varianta platii bancare, valabila pentru clientii care achita factura proforma (in avans), expedierea produselor urmand a se face dupa confirmarea platii, de catre SC Aquarelle Beauty SRL
Comenzile se pot face atat telefonic, cat si online. Comenzile telefonice nu au prioritate! Toate comenzile se coleteaza in ordinea in care au fost plasate de catre clienti (indiferent ca sunt plasate telefonic sau pe site-ul nostru indigo-nails.ro).
Toate comenzile se confirma telefonic! Clientii primesc pe email (adresa de email scrisa la plasarea comenzii) statusul comenzii si cand aceasta este livrata din sediul nostru.
Comenzile preluate in zilele de sambata si duminica indiferent de oras se livreaza in termen de minim 24 ore si de maxim 48 indiferent de destinaţie.
Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate din magazinul noastru se incadreaza intre 1-2 zile si in conditii speciale, de 2 saptamani din momentul inregistrarii comenzii in serverele SC Aquarelle Beauty SRL.
Pentru orice modificari ale comenzii, va rugam sa ne contactati telefonic sau sa ne trimiteti un e-mail! Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si/sau continutul unor colete se fac in momentul primirii coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat si se va intocmi un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Service aparate electrice
Pentru produsele electrice sau alte produse care beneficiaza de garantie, service-ul se efectuaza la sediul Indigo Nails Polonia, aparatura electrica care va necesita lucrari de reparatie, va fi expediata de SC Aquarelle Beauty SRL in Polonia, in maxim 48 de ore de la primirea acesteia de la client. Termenul de reparate va fi comunicat clientului iar toate cheltuielile aferente transportului (de la primirea aparaturii returnate) vor fi suportate de SC Aquarelle Beauty SRL.
Costul transportului aparaturii de la client catre SC Aquarelle Beauty SRL si invers, va fi impartit astfel:
- coletul va fi trimis catre noi in regim propriu, plata expeditiei fiind suportata de client in totalitate, sau prin firma de curierat Fan Courier, cu specificatia "plata la destinatar, conform contract" (aceasta specificatie se va face exact asa). Orice colet trimis prin alta firma de curierat cu ramburs va fi refuzat.
- dupa reparatia sau inlocuirea produsului defect, va vom trimite inapoi produsul, taxa de transport fiind suportata de SC Aquarelle Beauty SRL.
Aparatele care au nevoie de reparatii trebuie sa fie in cutia originala si sa nu aiba semne de cazaturi sau bruscari. Aparatele care nu vor putea fi reparate, vor fi inlocuite cu altele noi sau in cazul in care nu exista pe stoc, suma platita initial pe produs va fi restituita clientului in contul bancar al acestuia.